צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

מלון קפסולות בתל אביב: הטרנד החדש שכובש את ישראל

מלון קפסולות בתל אביב

אז החלטתם ליטול פסק זמן ולהזמין חופשה בעיר ללא הפסקה. לבקר במוזיאונים מרתקים ובאינספור הגלריות המציגות עבודות של אמנים מקומיים, לשכור אופניים או לצאת למסע רגלי בין סמטאות יפו העתיקות ושכונת נווה צדק הציורית, לשוטט בשוק הפשפשים, לשבת במסעדת דגים או בית קפה בנמל יפו. 

להתהלך בשקיעה על שפת הים ולסיים את היום באחד מאינספור הפאבים השוקקים של תל אביב עד השעות הקטנות של הלילה. בתפוז הגדול יש תמיד אקשן ומשהו שמתרחש. אלא שמחירי בתי המלון בישראל מרקיעי שחקים ועלות השהייה ללילה בודד מגיעה ל- 300 דולר ובמקרים רבים אף למעלה מכך. הפתרון האולטימטיבי בנסיבות הללו הוא לשכור חדר במלון קפסולות בתל אביב!

 

מה זה בעצם מלון קפסולות?

אנשי הצוות של מלון The o, מלון קפסולות בתל אביב השוכן ברחוב יחזקאל קויפמן 2, מסבירים שמלון קפסולות הוא הטרנד החדש שכובש את ישראל. מדובר בקונספט שהתחיל ביפן עוד בשנות ה- 70 של המאה ה- 20, כשעלות השהייה ללילה במלון הייתה מן הגבוהות ביחס לעולם, דבר שהצריך שינוי מהותי וחשיבה יצירתית. 

מאז שנפתחו ביפן קפסולות הלינה הראשונות, החלה התיירות לזנק ונראה שהקונספט הולך וצובר תאוצה בכול רחבי העולם, ועכשיו גם בישראל. אז מה זה בעצם מלון קפסולות? ממלון The o מסבירים שזהו מלון המציע חדרי פודים קומפקטיים בגדלים שונים, שחלקם מיועדים לאדם בודד וחלקם לזוגות או יחידים המבקשים להתרווח. 

 

מקסימום איכות במינימום מחיר

חדרי הפודים ליחידים הם באורך 2.25 מטרים וברוחב שנע בין 1.55 - 1.25 מטרים, בעוד שהחדרים המותאמים לזוגות הם באורך 2.25 מטרים וברוחב שבין 2.5 - 1.55 מטרים. 

הקונספט של מלון קפסולות בתל אביב נועד להחליף את הלינה בחדרים משותפים באכסניות ומספקים פתרונות לינה טובים וזולים לקשת רחבה והטרוגנית של אורחים, החל מתיירים, תרמילאים וחבר'ה צעירים שמחפשים מקום לינה במינימום מחיר רק כדי להניח בו את הראש, וכלה בזוגות ואנשי עסקים שלא צריכים את הפאר והמרחב, אבל מאידך חשובה להם הפרטיות המלאה. 

חדרי הפודים במלון The o מעוצבים בסגנון מוקפד וחמים, וכוללים מיטה זוגית או מיטת יחיד בהתאם לסוג החדר, מצעים יוקרתיים רכים, תאורה נעימה ונופים הנשקפים מהחלון, מה שמזמן חוויה מהנה בעלויות השוות לכול נפש.

A magnetic card to open and close the pod
A regular key to open and close the pod on weekends, in case you observe
Shabbat
Storage space for your bag
A personal outlet and USB port

Continuous air flow

***Showers are located outside of the pods, and separated by gender.

 

 

כרטיס מגנטי לפתיחה וסגירה של הקפסולה

לשומרי שבת מפתח רגיל שפותח וסוגר את הקפסולה בסופי שבוע

מקום אחסון לתיק שלך

שקע אישי וכניסת USB

זרימת אוויר ללא הפסקה

טלווזיה

המקלחות נמצאות מחוץ לקפסולה ומופרדות לפי מגדר